Newsy
  • 17.02.20
  • Miss forum została Nataka, a Misterem Kayaba. Gratulujemy zwycięzcom.
  • 16.02.20
  • Dzisiejsza audycja z Ndevu już do odsłuchania na kanale YT
  • 14.02.20
  • Zapraszamy do udziału w Evencie Walentynkowym
  • 11.02.20
  • Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami które zaszły w systemie specjalizacji
  • 01.02.20
  • Postacią Stycznia została Hiraeth
Fabuła
  • Walka w Kaskadzie
  • Szkarłatni nie tolerują intruzów na swym terenie, o czym tragicznie przekonał się Lilith.
  • Choroba na LZ
  • Chory kot dotarł na Lwią Ziemię, by zarażać kolejne lwy.
  • Magiczny kopczyk
  • Mroczni rozprawili się z szamanem odprawiającym podejrzany rytuał na ich terenie.
  • Próba samobójcza Szkarłatnego
  • Uharibifu po raz kolejny próbuje odebrać sobie życie po okaleczeniu przez lwioziemską medyczkę.
  • Problemy Republiki
  • Nie tylko tubylcy ze Skały Wolności ale i z Upendi są niezadowoleni przejęciem terenu przez lwy. Do tego w Republice zjawił się kot roznoszący nieprzyjemną chorobę.
  • Więzień na Lwiej Skale
  • Shadow, dawny współpracownik Berghi został wtrącony do lwioziemskiego więzienia.
  • Koniec Królestwa Burzy
  • Królestwo Końca Burzy przestało istnieć. Balansująca na skraju szaleństwa Berghi dołączyła wraz z Fedhą w szeregi Szkarłatnych. Na świat przychodzi potomstwo lwic.
  • Burza piaskowa
  • Nad pustynię nadciąga potężna burza
  • Cud nad Martwą Rzeką
  • Praojciec rzucił klątwę na tereny Płomiennych
x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB

Lista NPC Mistrza Gry

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 1687
Kontakt:

Lista NPC Mistrza Gry

#1

Post autor: Mistrz Gry » 24 lut 2019, 13:17

W tym dziale pojawiać się będą krótkie charakterystyki wszystkich bohaterów niezależnych, którzy działają, bądź działali na fabule. Lista ma pomóc w zorientowaniu jakiego NPC można się spodziewać poruszając się w jakiejś okolicy oraz zrozumieniu kim w ogóle jest.

Wódz Nadchodzącego Oczyszczenia: Najbardziej tajemnicza postać, jej prawdziwe imię nie jest nikomu znane. Lwi przywódca podejrzanej sekty, która rozpoczęła spiskowanie na terenie Lwiej Ziemi. Dokładne zamiary jego organizacji są sekretem, ale wiadomo, że skończą się licznymi ofiarami. Wódz ma swoją kryjówkę w środkowych partiach Kilimandżaro.

Lew - Zręczność 75, Krzepa 75, Percepcja 75

Azmodan, Głos Nadchodzącego Oczyszczenia: Sokół zwiadowca, kolejny ze spiskowców i bliski doradca Wodza. Jako jeden z niewielu intrygantów ma rodzinę do której zamierza wrócić jak będzie już po wszystkim. Jest niezwykle wygadany i doświadczony w polityce. Bezwarunkowo wierny swojemu przywódcy. Posiada dużą wiedzę o Lwiej Ziemi i jej geografii.
Sokół - Zręczność 20, Krzepa 15, Percepcja 60

Telias, Czarna Śmierć: Prawa ręka Wodza, czarny szympans i najbardziej doświadczony zabójca w całej drużynie. Jest to pierwszy towarzysz jaki przyłączył się do Wodza i dlatego są sobie bardzo bliscy. Właściwie się nie wypowiada, ceni milczenie. W walce posługuje się przede wszystkim różnorodnymi truciznami ze wszystkich stron świata, którymi pokrywa pociski w swojej dmuchawce oraz swoje kamienne ostrza.
Szympans - Zręczność 70, Krzepa 10, Percepcja 40

Gha'al, Tkacz Dusz: Naczelny szaman Wodza i jedna z najpotężniej uzdolnionych duchowo istot jaka stąpała po świecie. Zawsze podróżuje z orszakiem duchów przypominających mu o zbrodniach jakich dokonał. Jest wierny przywódcy, ale najczęściej odczuwa wyrzuty sumienia i żal. Tęskni za normalnym życiem, które stracił. By uśmierzyć ból co jakiś czas musi medytować w odosobnionych miejscach. Potrafi przewidywać fragmenty przyszłych wydarzeń.
Serwal - Zręczność 40, Krzepa 20, Percepcja 50, Duch 70

Eltaen, Pazur Nadchodzącego Oczyszczenia: Starszy z dwóch lamparcich braci będących na usługach Wodza. Niezbyt inteligenty, ale bardzo uzdolniony jeśli chodzi o walkę. Przestrzega ścisłego kodeksu wojownika i uwielbia pojedynki. Walka jest dla niego wszystkim i dlatego służy Wodzowi, bo ten umożliwia mu bicie się po stronie wygranego. Uważa brata za słabeusza.
Lampart - Zręczność 50, Krzepa 70, Percepcja 30

Valtan, Kieł Nadchodzącego Oczyszczenia: Młodszy lamparci brat, czuje się wiecznie nie doceniany i nienawidzi Elteana, która uważa za głupka. Ciągle próbuje zaimponować Wodzowi, ale i tak służy mu jako przynieś, podaj, pozmiataj, co doprowadza go do szału. Nie wyróżnia się niczym specjalnym.
Lampart - Zręczność 60, Krzepa 40, Percepcja 50

Mugamba, Skalny Wojownik: Olbrzymi lew i wierny wojownik Wodza. Nie jest zbyt inteligentny, ale w walce nie ma sobie równych. To honorowy samiec związany z Wodzem przysięgą wierności, gotów oddać za niego życie.
Lew - Zręczność 30, Krzepa 75, Percepcja 30

Leman, Zaraza Wcielona: Wąż, który potrafi dostać się wszędzie i dowiedzieć wszystkiego. Jest nieco zazdrosny o pozycję Azmodana, ale to wciąż wierny sługa Wodza. Zwykle dowodzi siłami posiłkowymi, jako że Wódz nie wierzy w jego odwagę.
Zaskroniec - Zręczność 40, Krzepa 20, Percepcja 35

Astrid, Strażniczka: Młoda hiena przygarnięta przez Wodza po tym jak wyrżnął jej klan. Nigdy nie zostają jej powierzone poważne misje, co nieco ją irytuje. Ma ogromne poczucie humoru i traktuje świat jako jedną wielką zabawę. Jest najnormalniejszym ze spiskowców. Lubi rozmowy z kimś spoza jej drużyny, w tajemnicy nazywa Wodza wujaszkiem.
Hiena brunatna - Zręczność 40, Krzepa 30, Percepcja 55

Ulf: Zapchlony lew medyk i zielarz, specjalizuje się w truciznach i chorobach. Ma niezdrowo pomieszane w głowie i właściwie na pewno roznosi jakieś zarazki. Mieszka gdzieś w okolicach Wodopoju, ale nikt nie zna dokładnego położenia jego legowiska. Może być znany przez graczy Pierworodnych jako nieszkodliwy samotnik i ekscentryk. W rzeczywistości wie znacznie więcej niż można przypuszczać.
Lew - Zręczność 50, Krzepa 25, Percepcja 40

Setralisk: Wielki krokodyli czempion. Potężny i groźny skurczybyk, który lubuje się w honorowej walce bez żadnego powodu. Wpływowa osobistość w społeczności gadów. Można go znaleźć w okolicach rzeki, gdzie często drzemie ukryty pod wodą. Były arcywróg Baturiego, aktualnie arcywróg Tiba. Swoich nemezis traktuje bardziej jak przyjaciół, z którymi od czasu do czasu się bije. Chce dorwać zabójcę Baturiego i zrobić mu dużą krzywdę. Na ten moment jednooki.
Krokodyl - Zręczność 50, Krzepa 65, Percepcja 20

Hemest: Naczelny zwiadowca zebrzego stada i przyjaciel Baqiei. Żartowniś i lekkoduch, ale bardzo przywiązany do swoich towarzyszy. Boi się zjedzenia przez lwy, ale jest gotów ryzykować przebywanie w ich obecności dla większego dobra. Odkrywanie i podróże są jego pasją, przez łatwo go zachęcić do wyprawy gdzieś daleko.
Zebra - Zręczność 50, Krzepa 50, Percepcja 40

Vimbai: Córka herszta klanu hien zamieszkujących okolice Cmentarzyska. Nie dużo można o niej powiedzieć poza tym, że jest dość sprytna i zdeterminowana, łatwo nie odpuszcza.
Hiena pręgowana - Zręczność 50, Krzepa 30, Percepcja 30

Dayo: Przygłupi towarzysz Vimbai, oszukanie go nie jest najtrudniejszym zadaniem na świecie, a wręcz przeciwnie może zostać uznane za dość łatwe.
Hiena pręgowana - Zręczność 45, Krzepa 35, Percepcja 30

Chalzrarrug, Wielki Czempion, Mściciel Przodków, Aspekt Życia: Kolejna bardzo tajemnicza postać. Dawny przyjaciel Wodza, a teraz jego największy wróg. Ściga go już od dwóch lat i nie spocznie póki go nie ukatrupi. Potężny wojownik z psychiką zniszczoną przez liczne traumy.
Lew - Zręczność 75, Krzepa 55, Percepcja 50

Telder (martwy) : Jedna z pierwszych ofiar działań spiskowców. Lew, który został zmuszony do zaatakowania księżniczki Narie. Zarówno on jak i jego mała córka zostali zabici przez Eltaena. Ciała wciąż można znaleźć na granicy gór i dżungli.

Daktari: Podstarzały szaman, który rezyduje w Dżungli. Za niewielką opłatą może udzielić pomocy medycznej lub podzielić się swoją rozległą wiedzą.
Mandryl - Zręczność 35, Krzepa 10, Percepcja 65, Duch 60

Kron: Poszukiwacz przygód mieszkający na Drzewie Życia. Zawsze gotowy wyruszyć na wyprawę w poszukiwaniu skarbów, uwięzionych księżniczek czy zaginionych artefaktów.
Orzeł - Zręczność 40, Krzepa 30, Percepcja 45

Utami: Mieszkaniec Upendi, który jako pierwsza surykatka znalazł sekret ochrony przez lwami. Zawsze nosi na sobie zwój kocimiętki, którą może sprzedać za kilka paciorków.

Brat Muhuri: Członek Kompanii Braci, grupy wojowników która przed wiekami przemierzała ziemie Lwiej Krainy. Związany nie pozwalającą mu zaznać spokoju przysięgą dąży do wymierzenia sprawiedliwości temu, który niegdyś go zdradził.
Duch (Lew) - Duch 40

Mafundi: Rzemieślnik, którego siedziba znajduje się na zachodniej sawannie. Za odpowiednią opłatą służy swoją wiedzą i umiejętnościami.
Szympans - Zręczność 70, Krzepa 20, Percepcja 40

Bert: Lew, najemnik prestiżowej Kompanii Kłów, doświadczony wojownik, ale w głębi lekkoduch o duszy podróżnika. Jak na płatnego zabójcę wyjątkowo miły i kulturalny. Płowy samiec, pokryty bliznami o wesołych oczach.
Lew - Zręczność 60, Krzepa 55, Percepcja 40

Abidemi: Mieszkająca na Skale Wolności wróżbiarka. Zna podstawy szamaństwa i może pomóc w kontakcie ze zmarłym przodkiem czy wyleczeniem drobnej klątwy. Jest waleczna i odważna, nawet pomimo drobnej postury i niewielkiej siły, którą nadrabia sprytem i zręcznością.
Pawian - Zręczność 55, Krzepa 20, Percepcja 45, Duch 50
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"
Lista NPC

Odpowiedz

Wróć do „NPC”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość