Newsy
  • 11.02.21
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w evencie walentynkowym. Szczegóły tutaj
  • 22.01.21
  • Zapraszamy do zabrania głosu w sprawie eventu forumowego
  • 21.01.21
  • Audycja z Tako już jest wrzucona na YT
  • 24.12.20
  • Wesołych Świąt!
  • 22.12.20
  • Powstał system biomów zastępujący umiejętności stadne
  • 19.12.20
  • Wprowadzono zmiany w systemie przyznawania PD. Szczegóły tutaj
  • 13.12.20
  • Audycja z Ganju już jest gotowa do odsłuchania na naszym kanale YT
  • 06.12.20
  • Prezenty na Secret Santa już czekają tutaj
  • 05.12.20
  • Postacią Miesiąca została Laishia
  • 20.11.20
  • Mamy już nocny styl
Fabuła
  • Ciężki poród
  • Sekhmet, księżniczka nieistniejącej już Oazy, jest w ciężkim stanie. Czy uda się uratować ją i jej potomstwo?
  • Na ratunek królowej
  • Ciężko ranna Lyanna pojawiła się z dala od rodzinnego stada. Z pomocą ruszył jej dawny przywódca Szkarłatnych.
  • Problemów Szkarłatnych ciąg dalszy
  • Tajemnicze wydarzenia w Dolinie Wichrów. Czy po nich SG otworzy szkołę pływania?
  • Ucieczka Lwioziemców
  • Stado uciekło spod Lwiej Skały aby szukać bezpiecznego schronienia na Sawannie. W tym czasie główny stadny szaman został porwany
  • Szkolenie na złola
  • Młody lew został przekabacony na ciemną stronę mocy
  • Koniec Oazy
  • Pustynia opustoszała, gdy stado Faraona odeszło w zapomnienie
  • Intruzi w MB
  • Na terenie Mrocznego Bractwa pojawił się Berko, oferujący młodym wielką moc.
Stada

Lwia Ziemia przywódca: Tib

x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB

Biomy

Osoby pragnące poznać mechaniki rządzące rozgrywką odnajdą tu szczegóły dotyczące statystyk postaci, systemu walki oraz systemu zdrowia.

Awatar użytkownika
Tib
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 1194
Gatunek: lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 24 paź 2014
Zdrowie: 100
Krzepa: 66
Zręczność: 59
Percepcja: 30
Autorzy obrazków: dirke(avatar), tigon(podpis)
Kontakt:

Biomy

#1

Post autor: Tib » 22 gru 2020, 19:15

Każdy teren jest przyporządkowany do odpowiedniego biomu. Tereny podzielone są w następujący sposób:

Góry: Kościany Szczyt, Zachodnia Korona, Dolina, Gejzery, Kilimandżaro

Sawanny: Sawanna przy Rzece Królów, Sawanna przy Martwej Rzece, Las, Lwia Skała, Wodopój, Kanion, Wąwóz, Równina, Rzeka Królów, Martwa Rzeka

Lasy: Upendi, Skała Wolności, Dżungla, Zakątek Przodków, Dolina Wichrów, Zakątek Świetlików

Bagna i tereny podmokłe: Szmaragdowe Jezioro, Bagna, Las namorzynowy, Jezioro Flamingów

Pustynie i Pustkowia: Termitiery, Pustkowia, Pole Bitwy, Ciernisko, Cmentarzysko, Wulkan, Słone Jezioro, Pustynia, Oaza, Ruiny,


Góry:

Kary i negatywne efekty:
-Poruszanie się po terenie górskim kosztuje dwa razy więcej ruchu. Po znalezieniu się w nowym temacie, gracz może wykonać test krzepy, by sprawdzić, czy może jeszcze dalej podróżować.

3 sukcesy- 6 km (3 kratki)
2 sukcesy - 4 km (2 kratki)
1 sukces – 2 km (1 kratka)
0 sukcesów- brak możliwości dalszego ruchu.

-Na przebywającą w górach postać MG może zrzucać lawiny, burze albo inne przeszkody.

-Większe ryzyko złapania choroby.

-Podczas polowań na terenach gór kara do testów percepcji wynosi 15.

Premia dla zamieszkującego stada:
Całkowita odporność na negatywne efekty. (Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Górscy łowcy: +15 do testów percepcji podczas polowań na terenie górskim. (dotyczy zarówno akcji fabularnych jak i polowań na akcjach specjalnych)

Górale: postacie poruszając się po terenie górskim mogą pokonać dodatkowe 6 km (3 kratki).


Sawanny:

Kary i negatywne efekty:brak

Premia dla zamieszkującego stada:

Strażnicy Sawanny: Mieszkańcy Sawanny do perfekcji opanowali sztukę wykorzystywania lokalnej roślinności od kamuflowania się dlatego otrzymują +10 do testów na ukrycie się/ataku z zaskoczenia przebywając na sawannie.

Stepowi łowcy: mieszkające na sawannie osobniki doskonale znają zwyczaje swoich ofiar. Z tego powodu otrzymują premię +15 do testów percepcji podczas tropienia na sawannie. (dotyczy zarówno akcji fabularnych jak i polowań na akcjach specjalnych)


Bagna i tereny podmokłe:

Kary i negatywne efekty:
-MG może rzucić na nieostrożnego gracza chorobę lub wprowadzić go na niebezpieczne grzęzawisko.

Premia dla zamieszkującego stada:
Całkowita odporność na lokalne choroby oraz automatyczne unikanie niebezpiecznych miejsc (Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Bagienni Łowcy: + 15 do testów percepcji podczas tropienia na bagnach.

Znawcy Bagien: + 15 do testów percepcji podczas zbioru ziół na bagnach.

Ukryte Ścieżki: + 10 do testów zręczności podczas ucieczki/pościgu na terenie bagiennym.


Pustynie i Pustkowia:

Kary i negatywne efekty:
- po pustkowiach włóczą się lwy- kanibale, które MG może zesłać na nieostrożnych podróżnych
- poruszające się po tym terenie osobniki są wrażliwe na wyczerpanie i odwodnienie
- bardzo uboga zwierzyna łowna

Premia dla zamieszkującego stada:
Odporność na wyczerpanie na terenach pustkowi.(Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Poczciwi Wykolejeńcy: stado zamieszkujące pustkowia może posiadać jednego dodatkowego NPC’a, który będzie lwem- kanibalem.

Pustynne Diabły: Burza piaskowa nie ma na nich negatywnego wpływu. Brak kary do statystyk i dodatkowo +5 do każdej statystyki.

Dobrodziejstwa Pustkowi: +1 do zbierania zasobów rzemieślniczych na pustkowiach.


Lasy:

Kary i negatywne efekty:
-podróżujące po terenach leśnych postacie mogą się zgubić

Premia dla zamieszkującego stada:
Postaci nie mogą zgubić się w lesie. (Pasywne, nie wlicza się w limit umiejętności)

Róg obfitości: podczas zbioru ziół na terenach leśnych, w przypadku sukcesu postać może zebrać o 1 zioło więcej.

Duchy lasu: mieszkańcy lasów do perfekcji opanowali sztukę wykorzystywania otoczenia do kamuflowania się dlatego otrzymują +10 do testów na ukrycie się/ataku z zaskoczenia przebywając w lesie.



Chciałbym podziękować Ragir oraz Enasalin za podrzucenie pomysłów.

Odpowiedz

Wróć do „System”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości