Newsy
Fabuła
  • Młode Enasalin
  • Tunu, która odeszła z Lwiej Ziemi zadomowiła się w Bractwie
  • Nowi Lwioziemcy
  • Do stada dołączyła trójka lwów
  • Opiekun
  • Ragir podjął się opieki nad swoją córką oraz lwiczką, która uciekła z Lwiej Ziemi
  • Goście w Oazie
  • Wędrowcy, którzy znaleźli się na terytorium Setha chcą zasilić szeregi stada
  • Na pomoc duchowi
  • Nechbet i Mti są w trakcie wyprawy, która ma na celu zapewnienie spokoju duchowi
  • Koniec walki
  • Walka w Mrocznym Bractwie zakończyła się śmiercią Maer'vu. Dawny przywódca po śmierci odgrywa się na morderczyni.
  • Posłaniec
  • Na terenie Szkarłatnych przebywa wysłannik Wodza, oferujący współpracę w walce.
  • Ku przygodzie
  • Lamparcica i gepard wyruszyli na niebezpieczną wyprawę pod przewodnictwem orła.
x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa

Wyroby rzemieślnicze

Osoby pragnące poznać mechaniki rządzące rozgrywką odnajdą tu szczegóły dotyczące statystyk postaci, systemu walki oraz systemu zdrowia.

Awatar użytkownika
Gunter
Posty: 257
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 06 lut 2011
Krzepa: 0
Zręczność: 0
Percepcja: 0
Duch: 40
Autorzy obrazków: avek-ja, podpis-Tasmaro
Kontakt:

Wyroby rzemieślnicze

#1

Post autor: Gunter » 30 mar 2019, 12:22

Mogą być wykonywane przez postaci o zręczności powyżej 50 (o ile przy konkretnym przedmiocie nie napisano inaczej). Lista zawiera tylko przykładowe wytwory, a korzystając z dostępnych surowców i wyobraźni można tworzyć różne inne przedmioty (w granicach rozsądku i logiki oczywiście).

Pancerze Ze względu na ich wagę, mogą je nosić tylko postaci o określonej wartości krzepy. Dla lwów jest to powyżej 50, a dla innych zwierząt 75% maksymalnej wartości krzepy danego gatunku.

Rzemień
Służy do mocowania elementów pancerza oraz naprawy uszkodzeń.
Tworzenie: 1 ścięgno + sól

Z miękkiej skóry
Całkowicie anuluje lekkie rany, bądź zmienia ciężką w lekką. Tak czy inaczej po powstrzymaniu utraty 20 HP rozpada się.
Tworzenie: 2 małe skóry lub 1 duża + 1 rzemień

Ze skóry krokodyla
Całkowicie anuluje rany lekkie i ciężkie, bądź zmienia krytyczną w ciężką. Tak czy inaczej po powstrzymaniu utraty 40 HP rozpada się. Nosząc ten pancerz otrzymujemy - 10% do Zręczności.
Tworzenie: skóra krokodyla + 1 rzemień

Z kości
Całkowicie anuluje każdy rodzaj rany, rozpada się po przyjęciu 60 HP. Nosząc ten pancerz otrzymujemy - 20% do Zręczności.
Tworzenie: zestaw kości + 1 rzemień

Naprawa pancerza
Pancerz przyjmując na siebie obrażenia ulega zniszczeniu. Można jednak go naprawić, cerując powstałe rozdarcia przy użyciu rzemieni, przy czym 1 rzemyk uzupełnia ubytek 3 HP pancerza.


Transport


Torby umożliwiają przenoszenie różnych przedmiotów, by zawsze mieć je przy sobie. Szczególnie przydatne przy zbieraniu ziół.

Sakiewka
Pojemność - 10 przedmiotów
Tworzenie: 1 mała skóra

Torba
Pojemność - 30 przedmiotów
Tworzenie: 2 małe skóry lub 1 duża

Kosz
Pojemność - 50 przedmiotów
Tworzenie: 5 sztuk wikliny (trudny i długotrwały do wytworzenia, potrzeba minimum 65 zręczności)

Duża torba
Pojemność - 80 przedmiotów
Tworzenie: 3 małe skóry lub 1 mała skóra + 1 duża skóra


Broń Broń jest skomplikowana do skonstruowania oraz trudna w użyciu. Z tego powodu mogą ją wytwarzać i używać w walce tylko postacie o zręczności minimum 65. Błysk
Coby mikstur na one złoto pyliste przyrządzić, weź ingredencyje owe -
Pył biały, siarki - dwie miary, nadto miarę
ziemi tłustej, co w trzech pierwszych się zawiera i do całości wierzchem z drew zdartym dopełnij.
W wody kwarcie je zmieszaj a rozdrobnij drzewiej dobrze, na płask rozłóż,
I po dniach czterech w proch obróć, jedno bacz by uwagi nad nim nie uchybić.

Tworzenie: saletra + siarka + sproszkowana kora drzewa (najlepiej baobabu)

Dmuchawka
Weźmiesz pęk świstów, co się z nich fletnie czyni
drzazg kilka, co kłem ni pazurem ruszyć ich się nie da
mchem śnieżnym to dopełnisz, i dzieło swe stworzysz.

Tworzenie: trzcina + drzewo żelazne(naboje) + bawełna

Dziryt
Pałąk z drwa onego co imać nic się go nie chce na łapę i pół łapy długi uczyń,
Nadto obejmę ze skóry na nim postaw i juchą leśną zaklajstuj.
Po tym weź go, i w zielskach od duchowej braci waż go przez pół księżyca, bacz jeno by siebie ni kompana nim od tego już nie naruszyć.

Tworzenie: drzewo żelazne + mała skóra + żywica

Edytowano: 07.09.19
Przygotował Athastan

Odpowiedz

Wróć do „System”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość