Newsy
Fabuła
  • Młode Enasalin
  • Tunu, która odeszła z Lwiej Ziemi zadomowiła się w Bractwie
  • Nowi Lwioziemcy
  • Do stada dołączyła trójka lwów
  • Opiekun
  • Ragir podjął się opieki nad swoją córką oraz lwiczką, która uciekła z Lwiej Ziemi
  • Goście w Oazie
  • Wędrowcy, którzy znaleźli się na terytorium Setha chcą zasilić szeregi stada
  • Na pomoc duchowi
  • Nechbet i Mti są w trakcie wyprawy, która ma na celu zapewnienie spokoju duchowi
  • Koniec walki
  • Walka w Mrocznym Bractwie zakończyła się śmiercią Maer'vu. Dawny przywódca po śmierci odgrywa się na morderczyni.
  • Posłaniec
  • Na terenie Szkarłatnych przebywa wysłannik Wodza, oferujący współpracę w walce.
  • Ku przygodzie
  • Lamparcica i gepard wyruszyli na niebezpieczną wyprawę pod przewodnictwem orła.
x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa

Królestwo Końca Burzy

Awatar użytkownika
Berghi
Królowa
Królowa
Posty: 271
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 31 gru 2012
Krzepa: 40
Zręczność: 70
Percepcja: 40
Autorzy obrazków: Dirke (Ragir)
Kontakt:

Królestwo Końca Burzy

#1

Post autor: Berghi » 14 sie 2019, 0:12

Królestwo Końca Burzy

Jakiś czas temu na Lwiej Ziemi zapanował wielki chaos, porównywany przez nas do jednej z największych burzy tego stulecia. Podczas niej zachwiana została pozycja króla. Usunięto monarchę jako władcę o decydującym znaczeniu, wyzbywając się tym samym zwierzęcości, wielu lat historii orz jednego z największych rodów w Kranie. Niedługo po tych wydarzeniach niektórzy z nas zdali sobie sprawę, że trzeba dać koniec opadom deszczu i licznym błyskawicom przecinającym Lwią Ziemię. Zebraliśmy się więc pod przewodnictwem naszej prawowitej królowej Berghi, która wróciła po latach, dając nam nadzieję na usunięcie chaosu i rozwianie ciemnych chmur zasłaniających niebo. My wszyscy popieramy jej stanowisko. Wielu wystąpiło za księżniczką Narie z Lwiej Ziemi, by poprzeć coś, co wydaje się być o wiele sensowniejsze i lepsze z naszego punktu widzenia. Chcemy nieść dobrą przyszłość zwierzętom w Krainie, ale musimy zacząć od posprzątania własnego podwórka. Dołącz do nas, by z biegiem czasu podbić historyczne stado i zaprzestać trwającej tam burzy. Stań się częścią wielkiej potęgi!

Charakter

Uważamy się za dobrych, bo tak właśnie w istocie jest. Walczymy i dążymy do stworzenia lepszego świata i lepszej władzy, która należy się potomkom pierwotnych właścicieli tych ziem. Należy wyrwać zanieczyszczające chwasty i posadzić nową świeżą trawę, a następnie pielęgnować ją i chronić przed złem. Nie oznacza to jednak, że boimy się zabić choćby muchę. Staramy się unikać rozlewu krwi i porywczych decyzji, ale na wojnie te zasady nie obowiązują. Stanowimy dla siebie samych rodzinę.

Hierarchia

Giermek - Członek stada aklimatyzujący się w grupową społeczność, nie znający za wiele szczegółów, a także młode. Świeżak, który dopiero przy oficjalnym skłonieniu głowy przed królem/królową staje się pełnoprawnym osobnikiem w stadzie. Zwykle przydzielany jest mu mentor, którego zadaniem jest szkolenie oraz opieka nad giermkiem aż do otrzymania przez niego awansu. W zamian uczeń winny jest mentorowi posłuszeństwo oraz szacunek.
Rycerz - Mający za sobą przysięgę przed władcą, zaczyna być częściej wtajemniczany w sprawy wewnętrzne i politykę stada. Głównymi jego zadaniami są obrona Królestwa oraz polowanie, a często również opieka nad powierzonym mu giermkiem. Zwyczajowo powinno zwracać się do niego tytułem „Ser”
Lord/Lady - Wtajemniczona w sprawy stada osoba, który dobrze orientuje się w polityce. Bierze udział w naradach i nierzadko jest ich kierującym członem. Ma duży wpływ na funkcjonowanie stada, jest osobistością szanowaną, władca zazwyczaj bardzo liczy się z jego zdaniem.
Księżniczka/Książę/Namiestnik - Najbliższy władcy, prawa łapa i główny mózg wojen. Często odpowiada za organizowanie świąt i spotkań zleconych przez władcę stada. Musi wykonywać rozkazy Króla bądź Królowej lub ewentualnie podjąć dyskusję i spróbować postawić na swoim. Podczas nieobecności lub niedysponowania władcy sprawuje rządy w jego imieniu. Księżniczka i Książę to tytuły dziedziczne zarezerwowane dla najbliższych krewnych pary królewskiej, Namiestnik zaś wybierany jest przez władcę i piastuje swą funkcję dożywotnio.
Król/Królowa – Sprawuje absolutną władzę w Królestwie. Tytuł dziedziczony w sposób oczywisty dla monarchii (najstarszy syn obejmuje tron, w wypadku odmówienia zastępuje go młodszy. Jeśli monarcha nie posiada potomków męskich, władza przechodzi na najstarszą córkę). W specjalnych przypadkach władca może jednak wcześniej wybrać swojego następcę, a wtedy powyższe zasady się nie liczą.

Umiejętność stadna
Krucze wieści – Członkowie stada dbają o zachowanie dobrych relacji z czarnymi ptakami, które w zamian za drobne przysługi zgadzają się przekazywać dla nich wiadomości. Wiadomość może być zaniesiona do wybranego tematu jednak może trafić w niepowołane łapy.
Mechanika: Postać może wysłać kruka z tematu w którym się znajduje do innego dowolnego tematu znajdującego się w zasięgu. Wysyłanie polega na napisaniu dwóch postów, w których postać przywołuje i przekazuje informacje krukowi. Na terenach KKB odstęp między postami to min. 2 godziny, na pozostałych 12 godzin. Kruki nie mogą dostarczać wiadomości do lochów, więzień oraz do wnętrza jaskiń. Wysyłający może opisać adresata jednak musi się liczyć z faktem, że wiadomość może trafić do kogoś podobnego. Kruki poruszają się w linii prostej a nie od tematu do tematu.
Giermek – Nie może korzystać z umiejętności stadnej.
Rycerz - Umiejętność stadna pozwala mu wysyłać kruki na odległość max 4km (2 kratki ).
Lord/Lady - Może rozsyłać kruki na odległość max 8km (4 kratki ).
Księżniczka/Książę/Namiestnik – Posiada możliwość wysyłania kruków na odległość do 16 km(8 kratek).
Król/Królowa - Na najwyższym stopniu rozwinięta umiejętność stadna pozwala wysyłać kruki w obrębie 30 km (15 kratek ) , jednak nie może być to przypadkowa lokacja.

Wartości
1. Jedność – Wartość Łowcy. Wszyscy tworzymy spójną całość, wspieramy się i nie spiskujemy między sobą. Pomagamy sobie w najtrudniejszych momentach życia, bez względu na łączące nas relacje. Nie twórzmy podziałów, jak zrobili to nasi przodkowie z Lwiej Ziemi, wypędzając Zirę z jej zaprzysiężonymi lwicami. Nie dopuszczajmy do rozłamów. W grupie siła.
2. Wierność, lojalność, szacunek – Wartość Mentora. Nie ważne, jaki stopień piastujesz, musisz być do śmierci wierny swemu władcy i jego rodowi, chroniąc nawet za cenę życia całą rodzinę monarchy. Nie łamiesz przysięgi, którą składasz przed stadem na wielkiej uroczystości. Wiesz, gdzie twoje miejsce i traktujesz z należytym szacunkiem osoby zarówno wyżej jak i niżej postawione.
3. Nie obrastamy w tłuszcz – Wartość Wojownika. Wszystkie osobniki w stadzie starają się szkolić i doskonalić w dziedzinach, w których najlepiej sobie radzą i do których czują powołanie. Może być to medycyna, zielarstwo, trucicielstwo, szamanizm, rzemieślnictwo łowiectwo, a także patrole i wojaczka. Nie ograniczajmy się jednak! Każdy jest w czymś dobry. Należy wierzyć w swoje umiejętności i zdobywać pewność siebie.
4. Tolerancja – Wartość Matki. Wszelako pojmowana (gatunkowa, płciowa, orientacyjna, koloru, pochodzenia) Każdy trafia tu z tym samym celem życiowym i przeznaczenie widocznie tego od nas oczekiwało. Zatem nie wytykajmy innym inności i tolerujmy to, jakimi są.

Religia
Oficjalną religią Królestwa Końca Burzy jest Wiara Czterech. W stadzie panuje tolerancja religijna i nie ma przymusu wyznawania Czterech, trzeba jednak okazywać im szacunek oraz uczestniczyć w ważniejszych uroczystościach religijnych. Członkowie Królestwa Końca Burzy wyznają Cztery Bóstwa, a za swego pośrednika z nimi uznają Księżyc.
Łowca – Najbardziej tajemnicze z Bóstw. Uczy nas skradać się i kryć w cieniu, obserwować i wyczekiwać odpowiedniego momentu. Najczęściej ukazywany jako smukły i zwinny, ze świecącymi w ciemności oczami. Jest również patronem pracy zespołowej oraz zagubionych.
Mentor – Pan wszelkiego rodzaju nauki i mądrości. Poważny i cierpliwy. Często jest utożsamiany z ojcem. Sprawuje również pieczę nad sądami oraz pomaga nam przy podejmowaniu decyzji. Po śmierci to głównie on ocenia nasze uczynki i decyduje, do którego z Czterech Nieb lub Czterech Piekieł powinniśmy trafić.
Wojownik – Patron siły. Kieruje naszymi łapami podczas walki, a także pomaga nam znaleźć właściwe rozwiązanie na naradach wojennych. Jednak nawet osoby, dla których przemoc nie jest drogą, mogą poczuć jego obecność w swoim życiu. To on daje nam pewność siebie i pomaga nam wytrwale dążyć do celu.
Matka – Najbliższe nam bóstwo. Patronka miłości i płodności, a także wszystkich dzieci oraz osób słabych i niepewnych. Skłonna do okazywania łaski i miłosierdzia swoim dzieciom, za których uważamy nas wszystkich. Darzy nas bezinteresownym uczuciem i w razie zejścia na złą drogę pomaga nam odnaleźć światło. Powinniśmy naśladować ją w życiu codziennym, okazywać innym łaskę i miłować ich, gdyż jako jej dzieci, wszyscy jesteśmy swoimi braćmi i siostrami.

Święta
Oczyszczający Dzień Piorunów - Jest to uroczyste spotkanie organizowane co miesiąc/dwa, które pozwala nam awansować i przyjmować na stałe nową napływającą krew. Na tej uroczystości nie brakuje głowy stada, który sam lub za pośrednictwem Namiestnika wydaje rozporządzenie o zmianie rangi lub wyznaczonym zadaniu. W tym dniu istnieje zawsze ryzyko opuszczenia stada, jeśli wcześniej działało się na jego niekorzyść.
Dzień Czterech Bóstw – Odbywa się dwa razy do roku, w momentach przejścia między porą suchą a mokrą, podczas pełni księżyca. Podczas tego święta odbywa się wyprawa na każdą z wysp Szmaragdowego Jeziora, na których oddajemy hołd naszym bogom. Pamiętamy, że oni nadają nam iskierkę do spełniana się w życiu codziennym. Kończymy biesiadą i nocnymi pieśniami w stronę Księżyca.

Odpowiedz

Wróć do „Opisy stad”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość