Newsy
  • 11.02.21
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w evencie walentynkowym. Szczegóły tutaj
  • 22.01.21
  • Zapraszamy do zabrania głosu w sprawie eventu forumowego
  • 21.01.21
  • Audycja z Tako już jest wrzucona na YT
  • 24.12.20
  • Wesołych Świąt!
  • 22.12.20
  • Powstał system biomów zastępujący umiejętności stadne
  • 19.12.20
  • Wprowadzono zmiany w systemie przyznawania PD. Szczegóły tutaj
  • 13.12.20
  • Audycja z Ganju już jest gotowa do odsłuchania na naszym kanale YT
  • 06.12.20
  • Prezenty na Secret Santa już czekają tutaj
  • 05.12.20
  • Postacią Miesiąca została Laishia
  • 20.11.20
  • Mamy już nocny styl
Fabuła
  • Ciężki poród
  • Sekhmet, księżniczka nieistniejącej już Oazy, jest w ciężkim stanie. Czy uda się uratować ją i jej potomstwo?
  • Na ratunek królowej
  • Ciężko ranna Lyanna pojawiła się z dala od rodzinnego stada. Z pomocą ruszył jej dawny przywódca Szkarłatnych.
  • Problemów Szkarłatnych ciąg dalszy
  • Tajemnicze wydarzenia w Dolinie Wichrów. Czy po nich SG otworzy szkołę pływania?
  • Ucieczka Lwioziemców
  • Stado uciekło spod Lwiej Skały aby szukać bezpiecznego schronienia na Sawannie. W tym czasie główny stadny szaman został porwany
  • Szkolenie na złola
  • Młody lew został przekabacony na ciemną stronę mocy
  • Koniec Oazy
  • Pustynia opustoszała, gdy stado Faraona odeszło w zapomnienie
  • Intruzi w MB
  • Na terenie Mrocznego Bractwa pojawił się Berko, oferujący młodym wielką moc.
Stada

Lwia Ziemia przywódca: Tib

x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB

Zakładanie i prowadzenie stada

Awatar użytkownika
Gunter
Posty: 592
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 06 lut 2011
Krzepa: 0
Zręczność: 0
Percepcja: 0
Duch: 40
Autorzy obrazków: Shantee
Kontakt:

Zakładanie i prowadzenie stada

#1

Post autor: Gunter » 27 paź 2018, 0:00

Jeżeli znudziło ci się życie samotnika, ale żadne ze stad do ciebie nie przemawia, możesz założyć własne. Potrzebujesz do tego 4 rzeczy:
  1. Członkowie
    Nowo powstające stado musi składać się z przynajmniej 4 dorosłych postaci, z czego jedna pełni funkcję przywódcy. W stadzie może znajdować się maksymalnie 2 postacie 5. rangi, 2 postacie 4. rangi oraz dowolna ilość postaci pozostałych rang. Rekrutacją do stada mogą zajmować się postacie 4. i 5. rangi wyznaczone przez przywódcę.
  2. Tereny
    Grupa zakładająca stado powinna przejąć co najmniej 2 tereny. Przejęcie terenu następuje poprzez zaznaczenie swojej obecności np. rykiem lub zapachem i pozostanie na danym terenie przez min. 1 dzień jeśli teren nie należy do stada, a 2 dni jeśli jest to teren stadny.
  3. Symbole
    Każde stado posiada nazwę, kolor, symbol oraz rangi. Należy także przygotować opis stada, w którym zawarte będą wyznawane wartości oraz sposoby dołączenia i opuszczenia grupy. Przykłady znajdują się w tym dziale. Każda grupa posiada naszyjnik stadny który zwiększa wybraną statystykę. Posiadanie go w ekwipunku jest niezbędne by korzystać ze stadnych bonusów i umiejętności.
  4. Umiejętność stadna
    Każde stado może wybrać dwie dowolne umiejętności przysługujące im z tytułu posiadanych terenów. Nie dotyczy to umiejętności pasywnych, które nie wliczają się w ten limit. Temat z umiejętnościami dostępny jest pod tym linkiem: Biomy

    Przykład: Stado A kontroluje tereny wliczające się do sawanny i gór.
    W takim wypadku przysługuje im pasywna premia z obszarów górskich oraz dwie wybrane umiejętności. Stado może się zdecydować na: 2 umiejętności górskie/2 umiejętności z sawanny albo po jednej z każdego biomu.

    Umiejętności pasywne obowiązują na wszystkich terenach zaliczanych do danego biomu. Oznacza to, że pasywna premia przysługująca stadom zamieszkującym góry działa zarówno na terenie Zachodniej Korony, Kilimandżaro i Doliny.

    Umiejętności, które wliczają się do limitu, działają tylko na terenach stadnych.

    Zmiana umiejętności stadnej jest możliwa 2 miesiące po zajęciu terenu, który należy do innego biomu niż ziemie dotychczas posiadane. Umiejętności mogą być zmienione tylko na te przypisane do nowego biomu.

    Tradycje stadne: każde stado może posiadać dodatkowe umiejętności, które mają charakter czysto narracyjny a ich obecność ma na celu podkreślenie charakteru danej grupy. Na przykład: umiejętność wykonywania unikatowych ozdób, ozdabianie ciała tatuażami, pismo obrazkowe itd.

    Przed wprowadzeniem tradycje stadne muszą być uzgodnione z członkami administracji.
Każde stado w swoim opisie musi ująć tradycje oraz wybrane umiejętności stadne.

aktualizacja: 22.12.2020

Odpowiedz

Wróć do „Stada”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość