Newsy
  • 22.04.19
  • Wielkanocny event zakończy się w środę.
  • 22.04.19
  • Kolejna audycja forumowego radia odbędzie się w sobotę 27 kwietnia o 14. Gościem będzie Lyanna. Zapraszamy do nadsyłania pytań oraz uczestnictwa.
  • 21.04.19
  • Z okazji Świąt życzymy wszystkim smacznego jajka oraz hojnego zajączka a także zapraszamy do udziału w okolicznościowym evencie.
  • 20.04.19
  • Nowe tereny już czekają na podróżników. Na forum zagościła nowa mapa, której autorem jest Dirke(Ragir). Jednocześnie ogłaszamy konkurs na nazwy dla rzek i gór.
  • 18.04.19
  • Szykujcie się odkrywcy! W weekend na forum pojawi się odświeżona mapa wraz z wieloma nowymi lokacjami.
  • 17.04.19
  • Planowane są zmiany w systemie wieku. Szczegóły w ogłoszeniu.
  • 13.04.19
  • Do systemu wieku dodano opisy poszczególnych etapów wiekowych.
Fabuła
  • Nowa władza
  • Przywódcy Lwiej Ziemi mogą czuć poczuć się zagrożeni. Berghi planuje przejęcie tronu.
  • Porwanie
  • Młoda lwioziemka odłączyła się od stada i trafiła do jaskini Mane, który wykonuje misję dla Wodza. Czy stado ruszy jej na ratunek?
  • Porządki na Lwiej Ziemi
  • Kanion - dawna siedziba Pierworodnych zostaje odłączona od stada.
  • Lwia Ziemia zjednoczona
  • Wraz z połączeniem stad Pierworodnych i Strażników Kręgu, powróciła do życia Lwia Ziemia z prawowitą księżniczką na czele.
  • Nowa Zła Ziemia
  • Trwa podróż Złoziemców na południe, gdzie planują odnaleźć nowy, lepszy dom.
  • Odnaleziona dwórka
  • Seth w czasie polowania w Oazie napotkał intrygującą lwicę.
  • Zaginiona lwica
  • Moyo przebywając w Krzewiastym Zagajniku z dwójką lwic, rozpacza po zniknięciu Uy.

Lwia Ziemia przywódcy: Athastan, Tib

Zła Ziemia przywódca: Ragir

Legion Seta przywódca: Maer'vu

x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad https://krollewpbf.pl/viewforum.php?f=47 Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Image Map Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Image Map Sawanna LZ Lupa

Rozwój postaci

Tutaj znajdują się dokładne informacje odnośnie istniejących na forum mechanik. Ich szczegółowa znajomość nie jest konieczna dla gracza a zawarte tutaj wiadomości są wytycznymi dla MG i źródłem informacji w wypadku gdy coś jest niejasne.

Awatar użytkownika
Tamu
Posty: 17
Gatunek: Lew
Data urodzenia: 21 cze 2017
Krzepa: 30
Zręczność: 40
Percepcja: 50
Autorzy obrazków: Dukacia
Kontakt:

Rozwój postaci

#1

Post autor: Tamu » 23 paź 2018, 18:19

Jak pewnie zdążyliście się zorientować te średnie 50 punktów współczynnika to dosyć mało. Dlatego oferujemy kilka sposobów ich rozwijania:

Pierwszy, podstawowy, to po prostu korzystanie z nich. Działa to na prostej zasadzie, jeśli w trakcie wątku postać zdawała testy z użyciem danego współczynnika, bądź z jej postów jasno wynikało, że mocno go wykorzystuje, to na koniec takiego wątku MG może przydzielić takiej postaci 1 - 10 Punkt Doświadczenia Krzepy/Zręczności/Percepcji. Za 20 takich punktów zwiększamy nasz współczynnik o jeden. W jednej akcji możemy zdobyć punkty do różnych współczynników. Wydaje się to małą liczbą, ale należy pamiętać, że będą nabijać się właściwie automatycznie.

Należy pamiętać, że postać zbiera punkty doświadczenia oddzielnie dla każdego współczynnika.

Drugą metodą jest znalezienie sobie mentora. Czyli postaci, która posiada przynajmniej 5 punktów więcej od nas w danym współczynniku. Po rozegraniu wątku treningowego z taką postacią, MG może nam zwiększyć współczynnik o 1-2. Nasz mentor otrzymuje 1 PD za każdy punkt statystyki jaki zyska jego uczeń dzięki szkoleniu. Na przykład jeżeli na skutek szkolenia Zręczność ucznia wzrośnie o 2 punkty to jego nauczyciel otrzymuje 2 PD Zręczności.
Każda postać może mieć po 1 mentorze odpowiedzialnym za dany atrybut.
Ilość punktów statystyk możliwa do zdobycia dzięki pomocy mentora zależy od różnicy wartości atrybutu pomiędzy mistrzem a jego uczniem. Jest ona ustalana przed rozpoczęciem treningu i nie wpływają na nie modyfikatory wynikające z mikstur i posiadanego ekwipunku.
5- 14 pkt- 1 punkt statystyk
15-24 pkt – 2 punkty statystyk
25-34 pkt – 3 punkty statystyk
35 pkt i więcej – 4 punkty statystyk
Uwaga: w przypadku, gdy do zdobycia są więcej niż 2 punkty trzeba rozegrać więcej niż 1 trening. Reasumując, całkowita liczba punktów statystyk jaką można zdobyć dzięki pomocy wszystkich mentorów waha się pomiędzy 6 a 8 pkt.


Trzecią metodą są wszelkiego rodzaju akcje specjalne, większe fabularne misje prowadzone przez MG, w których bierze udział najczęściej kilku graczy. Za wykonanie takiej misji otrzymują 5 - 60 punktów doświadczenia do wybranych przez siebie statystyk oraz jakieś inne warte zachodu nagrody (np. artefakty). Polowania można odbywać w odstępie 2 tygodni od zakończenia ostatniego.


Maksymalną ilość punktów jaką można uzyskać dla danej statystyki to: 75 dla Zręczności i Percepcji, natomiast maksymalna wartość Krzepy jest o 5 punktów większa od maksymalnej wartości dla danego gatunku.
Na przykład: gepard może zacząć grę z krzepą na poziomie 35 a na skutek akcji podnieść wartość tej statystyki do 40 punktów.

Przypominam o rozróżnieniu:
20 Punktów Doświadczenia Krzepy/Zręczności/Percepcji - 1 Punkt Krzepy/Zręczności/Percepcji

Edytowano 12.04.2018
Avatar nieaktualny, będę musiał znaleźć coś pasującego do wieku. Wyrósł na dość szczupłego lwa, z widocznymi spod skóry mięśniami wytrenowanymi przez uciekanie. Grzywa zaczęła się powoli rozrastać, tworząc straszne kudły.

Odpowiedz

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość