Newsy
Fabuła
  • Młode Enasalin
  • Tunu, która odeszła z Lwiej Ziemi zadomowiła się w Bractwie
  • Nowi Lwioziemcy
  • Do stada dołączyła trójka lwów
  • Opiekun
  • Ragir podjął się opieki nad swoją córką oraz lwiczką, która uciekła z Lwiej Ziemi
  • Goście w Oazie
  • Wędrowcy, którzy znaleźli się na terytorium Setha chcą zasilić szeregi stada
  • Na pomoc duchowi
  • Nechbet i Mti są w trakcie wyprawy, która ma na celu zapewnienie spokoju duchowi
  • Koniec walki
  • Walka w Mrocznym Bractwie zakończyła się śmiercią Maer'vu. Dawny przywódca po śmierci odgrywa się na morderczyni.
  • Posłaniec
  • Na terenie Szkarłatnych przebywa wysłannik Wodza, oferujący współpracę w walce.
  • Ku przygodzie
  • Lamparcica i gepard wyruszyli na niebezpieczną wyprawę pod przewodnictwem orła.
x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa

Zakładanie stada

Tutaj znajdują się dokładne informacje odnośnie istniejących na forum mechanik. Ich szczegółowa znajomość nie jest konieczna dla gracza a zawarte tutaj wiadomości są wytycznymi dla MG i źródłem informacji w wypadku gdy coś jest niejasne.

Awatar użytkownika
Gunter
Posty: 257
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 06 lut 2011
Krzepa: 0
Zręczność: 0
Percepcja: 0
Duch: 40
Autorzy obrazków: avek-ja, podpis-Tasmaro
Kontakt:

Zakładanie stada

#1

Post autor: Gunter » 27 paź 2018, 0:00

Jeżeli znudziło ci się życie samotnika, ale żadne ze stad do ciebie nie przemawia, możesz założyć własne. Potrzebujesz do tego 3 rzeczy:
  1. Członkowie
    Nowo powstające stado musi składać się z przynajmniej 4 dorosłych postaci, z czego jedna pełni funkcję przywódcy.
  2. Tereny
    Grupa zakładająca stado powinna przejąć co najmniej 2 tereny. Przejęcie terenu następuje poprzez zaznaczenie swojej obecności rykiem i pozostanie na danym terenie przez min. 1 dzień jeśli teren nie należy do stada, a 2 dni jeśli jest to teren stadny.
  3. Symbole
    Każde stado posiada nazwę, kolor, symbol oraz rangi. Należy także przygotować opis stada, w którym zawarte będą wyznawane wartości oraz sposoby dołączenia i opuszczenia grupy. Przykłady znajdują się w tym dziale. Każda grupa posiada naszyjnik stadny który zwiększa wybraną statystykę.
  4. Umiejętność stadna
    Nie może ona zapewniać premii do statystyk ani dawać bezpośredniej przewagi w walce. Celem umiejętności jest podkreślenie charakteru stada i umożliwienie lepszej gry zespołowej pomiędzy jego członkami. Na przykład: własna unikalna mowa, wykorzystywanie i znajomość trudnego terenu czy pozyskiwanie informacji za pomocą tubylców. Przytoczone zostały jedynie przykłady i ka zda grupa może mieć własny pomysł, jednak wymaga on konsultacji i zatwierdzenia przez administrację.
aktualizacja:05.09.2019

Odpowiedz

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość