Newsy
  • 01.12.19
  • Postacią Miesiaca został Uharibifu
  • 24.11.19
  • Pojawiły się nowe, możliwe do wytworzenia artefakty
  • 17.11.19
  • Audycja z Ven już do odsłuchania na kanale YT
  • 16.11.19
  • Uległ zmianie system specjalizacji
Fabuła
  • Klan Płomiennych Serc
  • Hieny założyły własne stado, przejmując na własność Równinę i Martwą Rzekę.
  • Morderca hien
  • Na terenie klanu hien pojawił się nieznajomy, żądny krwi lew i zginął w krwawej walce.
  • Oferta pokoju
  • Na Lwią Skałę przybyło poselstwo z Królestwo Końca Burzy, w tym księżniczka z rodziną.
  • Samotna wyprawa
  • Królowa Końca Burzy wybrała się na wędrówkę w nawiedzone zakątki gór.
  • Bitwa w LZ
  • Na Złotych Łąkach trwa walka Lwioziemców z heroldami Wodza.
  • Magiczny intruz
  • W Mrocznym Bractwie pojawił się potężny szaman, z którym Enasalin negocjuje współpracę.
  • Na terenie wroga
  • Szkarłatna ranna w walce z członkiem swojego stada znalazła schronienie na Lwiej Ziemi
x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa

Klan Płomiennych Serc

Awatar użytkownika
Alfajiri
Pożoga
Pożoga
Posty: 213
Gatunek: Krokuta cętkowana
Płeć: Samica
Data urodzenia: 15 maja 2016
Krzepa: 40
Zręczność: 65
Percepcja: 20
Autorzy obrazków: Własne/Ale-Tie (lineart)
Kontakt:

Klan Płomiennych Serc

#1

Post autor: Alfajiri » 04 gru 2019, 0:27

Obrazek (źródło tła - Lioden) Wystarczy mała iskra, by wzniecić pożar. Tak samo wystarczy jedno pragnienie, by dać początek czemuś wielkiemu
Obrazek HISTORIA Wszystko gdzieś kiedyś ma swój początek. Historia klanu zaczęła się od prostego pragnienia posiadania własnego domu, które połączyło ze sobą kilka hien. Każda z nich przybywała z różnych stron świata, miała za sobą inną historię i przeżycia. Los chciał, że cała ta grupa spotkała się pewnego razu pod charakterystycznym drzewem, gdzie wspólnie podjęli jednoznaczną decyzję. Stworzą nowy, silny klan, który w przyszłości będzie w stanie konkurować z władającymi sporą częścią krainy lwimi stadami. Istoty, na które przez tak wiele pokoleń patrzono z góry bądź traktowano niesprawiedliwie jak zwykłe szkodniki staną się siłą, z którą trzeba będzie się liczyć. A przynajmniej takie właśnie plany mają na przyszłość. Bowiem na chwilę obecną historia klanu dopiero się rozpoczyna. CHARAKTER Członkowie klanu wiedzą doskonale, że siła mięśni nie stanowi o ich potędze, istnieje bowiem wiele zwierząt, które w tym aspekcie ich przewyższają. Dlatego też opierają swe działania bardziej na umiejętnej pracy zespołowej oraz sprycie i podstępności. Zdecydowanie wolą działać po cichu i uderzać wówczas, gdy nikt się tego nie spodziewa. Są zdolnymi obserwatorami, którzy niechybnie wykorzystają błędy innych na własną korzyść. Dbają przede wszystkim o dobro własnej grupy, daleko jest im więc od szlachetnych obrońców uciśnionych, choć z drugiej strony równie daleko jest im od bandy rozbójników i zabijaków.
Wysoko cenią sobie wytrwałość i zaradność, jako że są to najważniejsze cechy pozwalające na przetrwanie, nierzadko ważniejsze od fizycznej siły. Przychylnym wzrokiem patrzą na tych skupiających się na własnym rozwoju, próbujących przezwyciężać swoje słabości.
Jako, że współpraca jest kluczem do sukcesu, członkowie klanu są między sobą bardzo zżyci. Zawsze wspierają się nawzajem, szanują się nawzajem i gotowi są stanąć w obronie swych współbraci, jeśli przyjdzie taka potrzeba. Z tego samego powodu są też niebezpiecznym wrogiem – jeśli jeden z nich dostąpi krzywdy, inni zrobią wszystko, by ją pomścić.
Niełatwe wydarzenia jakie miały miejsce w życiu więcej, niż jednego członka klanu sprawiły, że całą grupę cechuje ostrożność i podejrzliwość względem obcych. Płomienni zazdrośnie strzegą swych sekretów i dbają o to, by zbyt wiele nie dotarło do niepożądanych uszu. Na ogół nie są zbyt przychylni wobec lwów, które traktują jako konkurencję i potencjalne zagrożenie, toteż w kontaktach z nimi zawsze zachowują pewien dystans i dodatkową podejrzliwość. Z tego też powodu w ich szeregach nie znajdzie się miejsca dla tych wielkich kotów. W przypadku niektórych gatunków innych zwierząt bywają dużo bardziej tolerancyjni.
PRAWO Klan nie jest grupą kierującą się jakimś skomplikowanym kodeksem, ten bowiem ogranicza się do dwóch zasad.
Pierwsza głosi, że dobro klanu jest wartością nadrzędną, tak więc każdy z jego członków podejmując decyzję musi dwa razy się zastanowić, czy nie zaszkodzi ona pozostałym. Zakłada ona również sprawiedliwy podział obowiązków, jak i zobowiązuje każdego z Płomiennych do robienia wszystkiego, by klan nieustannie rósł w siłę.
Oprócz tego obowiązuje zasada bezwzględnej lojalności względem innych członków stada. Każde zwierzę, które dołącza do ich szeregów związane jest z pozostałymi przysięgą na własną krew, co w gruncie rzeczy czyni z nich wszystkich jedną wielką rodzinę. Prócz tego łączy ich również sieć sekretów, których wszyscy zazdrośnie strzegą. Każdy z nich przysięgał na swoją krew, toteż wszyscy mają prawo tę krew przelać w przypadku zdrady. Jak również każdy ma obowiązek pomścić przelaną krew swych współbraci.
SYSTEM WŁADZY Klanem dowodzi jedna przywódczyni, wspierana przez doradców (do których zalicza się także jej ewentualny partner). Po śmierci poprzedniej królowej władza przechodzi na następczynię, którą ta mianuje jeszcze za życia. Nie zawsze jest to potomstwo przywódczyni – jeśli nie posiada ona dzieci lub z jakiegoś powodu uzna je za nieodpowiednie do sprawowania władzy, może swym następcą mianować innego członka stada.
Przewodniczka ma ostatnie słowo w każdej dyskusji, niemniej liczy się ona ze zdaniem pozostałych, tak więc każdy dorosły członek stada ma prawo wysunąć własne propozycje. Nie są jednak grupą o ścisłej hierarchii, osobniki stojące wyżej nie wymagają od pozostałych szczególnych przywilejów. Bardziej przypominają jedną wielką rodzinę, której głowę stanowi przewodząca samica.
PRZYWÓDCZYNI Obrazek (autor lineartu: AleTie)
Alfajiri - szarobura samica o charakterystycznych fiołkowych oczach. Urodziła się i wychowała w klanie, który na kilka miesięcy przed jej narodzinami został zdradzony i przegnany przez lwich sąsiadów i zmuszony do nieustannej wędrówki. Z tego powodu do dziś dzień nie przepada za tymże gatunkiem. Trudne warunki, w jakich się wychowała z całą pewnością wpłynęły na jej osobowość. Do dziś samica nie jest zbytnio skłonna do okazywania emocji i nie toleruje u siebie żadnych oznak słabości, choć jednocześnie jest również wbrew pozorom osobnikiem bardzo rodzinnym, który ciężko znosi samotność i łatwo się przywiązuje. Być może z tego powodu w pewnym momencie zapragnęła odnaleźć nowy dom i zgromadzić wokół siebie nową grupę zwierząt, które szybko zaakceptowały ją jako swoją przewodniczkę. UROCZYSTOŚCI Przysięga Krwi – uroczyste zaprzysiężenie nowych członków stada (oraz młodych wkraczających w dorosłość). Każdy z nich przysięga przed cały stadem na własną krew, że pozostanie lojalny wobec grupy i wyznawanych przez nią zasad. Staje się on wówczas pełnoprawnym jego członkiem. Święto Jednoczącego Płomienia – pomniejsza, radosna uroczystość organizowana nieregularnie przez przywódczynię, której głównym celem jest zacieśnienie więzów między członkami klanu. To czas beztroskiej zabawy, odpoczynku i ucztowania, podczas którego każdy może chociaż na chwilę zapomnieć o trudach dnia codziennego. Zazwyczaj trwa od jednego wschodu słońca do drugiego, rozpoczynając się wspólnym polowaniem na dużego zwierza. UMIEJĘTNOŚĆ Bezpieczne schronienie – członkowie klanu zdają sobie sprawę z tego, jak wiele niebezpieczeństw na nich czyha, z tego więc powodu postarali się, by uczynić swe ziemie jak najbardziej bezpiecznymi. Na obszarze całego terytorium wykopali trudne do zauważenia jamy, o których położeniu wiedzą tylko oni. Pełnią one funkcję tymczasowej kryjówki, we wnętrzu których Płomienni mogą się ukryć przed niepożądanym wzrokiem. Warunki korzystania z umiejętności:
1. Postać nie może zostać wcześniej zauważona.
2. Postać pozostaje niewykryta o ile się nie rusza.
3. W momencie ataku zdradza ona swoją obecność i dalsza akcja toczy się normalnie jak w przypadku normalnego ataku.
4. W momencie próby opuszczenia kryjówki i przejścia do innej wymagany jest test skradania się.
RANGI: I. Iskra – świeżo przyjęty osobnik lub młode. Iskry są dopiero stopniowo wprowadzane w życie grupy i nie posiadają o niej jeszcze zbyt dużej wiedzy. Z tego powodu nie znają jeszcze położenia żadnych z kryjówek.
II. Żar – zwykły, pełnoprawny członek klanu. Osobnik staje się Żarem po złożeniu uroczystej przysięgi. Posiadają oni już pewną wiedzę o sprawach grupy, w tym wiedzą, gdzie znajdują się kryjówki w najbliższym otoczeniu wyznaczającej centrum klanowych terenów akacji (mogą korzystać ze stadnej umiejętności przy Wiekowej akacji).
III. Rozbłysk – zasłużony, powszechnie szanowany i bardziej doświadczony członek klanu, w tym dorośli następcy tronu. Osobniki te zostały głębiej wtajemniczone w istotne dla ogółu sprawy. Z tego powodu ich wiedza na temat potencjalnych kryjówek również się rozszerza – obejmuje obszar całej równiny ( mogą korzystać ze stadnej umiejętności na całej Równinie).
IV. Płomień – osobniki najbliższe przywódczyni, czyli dwójka doradców. Płomienie służą swej królowej radą i są jej prawą łapą. Doskonale znają klanowe sekrety, tak więc posiadają również większą wiedzę na temat rozmieszczenia kryjówek, które obejmuje dalsze tereny (oprócz wyżej wymienionych terenów mogą korzystać ze stadnej umiejętności w okolicach Martwej Rzeki).
V. Pożoga – przywódczyni oraz jej ewentualny partner, który zazwyczaj traktowany jest jak kolejny doradca. Jako najważniejsze osoby w klanie zwierzęta posiadające rangę Pożogi znają wszystkie jej sekrety, jak i doskonale orientują się na swoim terenie. Dlatego też są w stanie korzystać ze stadnej umiejętności na obszarze całego terytorium.
Naszyjnik stadny:
+ 1 zręczność
ODEJŚCIE ZE STADA Opuszczenie klanu jest możliwe, choć oczywiście nie jest mile widziane i osobniki decydujące się na odejście muszą liczyć się z tym, że jeśli kiedykolwiek później wkroczą one na tereny grupy, zostaną potraktowani jak zwykli intruzi. W dodatku członkowie, którzy zostali wtajemniczeni w życie klanu (II ranga i wzwyż) przed opuszczeniem stadnych terenów zobowiązani są przysiąc, że nie zdradzą nikomu klanowych sekretów. Złamanie przysięgi równoznaczne jest zdradzie.
Możliwe jest także wygnanie za najpoważniejsze przewinienia.

Odpowiedz

Wróć do „Stada”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości