Newsy
  • data
  • Miss forum została Nataka, a Misterem Kayaba. Gratulujemy zwycięzcom.
  • 16.02.20
  • Dzisiejsza audycja z Ndevu już do odsłuchania na kanale YT
  • 14.02.20
  • Zapraszamy do udziału w Evencie Walentynkowym
  • 11.02.20
  • Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami które zaszły w systemie specjalizacji
  • 01.02.20
  • Postacią Stycznia została Hiraeth
Fabuła
  • Walka w Kaskadzie
  • Szkarłatni nie tolerują intruzów na swym terenie, o czym tragicznie przekonał się Lilith.
  • Choroba na LZ
  • Chory kot dotarł na Lwią Ziemię, by zarażać kolejne lwy.
  • Magiczny kopczyk
  • Mroczni rozprawili się z szamanem odprawiającym podejrzany rytuał na ich terenie.
  • Próba samobójcza Szkarłatnego
  • Uharibifu po raz kolejny próbuje odebrać sobie życie po okaleczeniu przez lwioziemską medyczkę.
  • Problemy Republiki
  • Nie tylko tubylcy ze Skały Wolności ale i z Upendi są niezadowoleni przejęciem terenu przez lwy. Do tego w Republice zjawił się kot roznoszący nieprzyjemną chorobę.
  • Więzień na Lwiej Skale
  • Shadow, dawny współpracownik Berghi został wtrącony do lwioziemskiego więzienia.
  • Koniec Królestwa Burzy
  • Królestwo Końca Burzy przestało istnieć. Balansująca na skraju szaleństwa Berghi dołączyła wraz z Fedhą w szeregi Szkarłatnych. Na świat przychodzi potomstwo lwic.
  • Burza piaskowa
  • Nad pustynię nadciąga potężna burza
  • Cud nad Martwą Rzeką
  • Praojciec rzucił klątwę na tereny Płomiennych
x
Suwak
Lwia Skała Wodopój Las Kanion Termitiery Jezioro ZZ Wulkan Góry LS Jaskinie Kilimandżaro Upendi Drzewo życia Wielki Wodospad Zakątek Przodków Oaza Ruiny Pustynia Ciernisko Cmentarz Pole bitwy Zarośla Bagno Słone jezioro Gejzery Góry ZZ Wielka woda Jezioro szmaragdowe Jezioro flamingów Kaskada Grobowiec Rzeka Wąwóz Dżungla Pustkowia Równina Rzeka 2 Sawanna 2 Rzeka 3 Las namorzynowy Dolina wichrów Nadrzecze Dolina LS Drzewo życia Sawanna LZ Lupa Skała Wolności Wschodnia Oaza Wydmy Las MB Jezioro MB

Propozycje systemu statystyk v3... v4? coś koło tego.

Miejsce, gdzie każdy gracz może zamieścić ogłoszenie o poszukiwaniu kogoś do wspólnej gry, rodziny dla swojej postaci itp.

Awatar użytkownika
Tib
Kanclerz
Kanclerz
Posty: 954
Gatunek: lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 24 paź 2014
Zdrowie: 100
Krzepa: 66
Zręczność: 59
Percepcja: 30
Autorzy obrazków: dirke(avatar), tigon(podpis)
Kontakt:

Propozycje systemu statystyk v3... v4? coś koło tego.

#1

Post autor: Tib » 11 lut 2020, 17:16

:stos1: Czyli innymi słowy kolejna próba stworzenia sprawnego systemu opisującego postaci.

System zakłada, że każdy gatunek będzie miał z góry narzucone ok. 2/3 punktów statystyk a gracz będzie miał do rozdysponowania ok. 1/3 wszystkich dostępnych punktów. Ilość punktów jakie można rozdać została podana w nawiasach kwadratowych.


Kotowate


Lew (150): K – 30 Z – 40 P – 30 [50]

Lampart
(140): K – 25 Z – 35 P – 30 [50]
Król dżungli
Dzięki naturalnemu przystosowaniu do życia w dżungli, lamparty potrafią lepiej wykorzystywać tam swoje umiejętności. Wrodzona umiejętność wspinania się na drzewa pozwala skryć się w cieniu i z zaskoczenia dopaść niczego niespodziewającą się ofiarę. Także na twardym gruncie łatwiej im jest się poruszać niż innym zwierzętom, a w mroku puszczy widzą więcej niż inni, dlatego zawsze otrzymują bonus +5 do zręczności i +5 do percepcji gdy znajdują się na swym terenie.

Gepard (130): K – 15 Z – 40 P – 30 [45]
Niedościgniony
Smukła sylwetka geparda oraz maskujące cętki są doskonałym przystosowaniem do życia na sawannie. Dzięki muskularnym, zwinnym łapom oraz opływowym kształtom ciała jest wprost stworzony do biegu. Gepard polega przede wszystkim na swej szybkości oraz bystrym wzroku. Na otwartym terenie może w pełni wykorzystać swoje możliwości, więc jego zręczność zwiększa się o 10 podczas ucieczek, pościgów, a także ataku z rozpędu.

Serwal
(115): K – 5 Z – 45 P – 25 [40]
Urodzony łowca
Choć nie dorównuje po względem rozmiarów swoim kocim kuzynom, serwal posiada swoje unikalne umiejętności. Długie łapy czynią z serwala wspaniałego skoczka, który bez większych trudności potrafi przeskoczyć niemal każdą przeszkodę. Wyskakując na wysokość prawie trzech metrów, potrafi nieźle nastraszyć niczego niespodziewającego się przeciwnika. Potrafi nawet schwycić ptaki w locie, przy czym zyskuje to tego dodatkowe 10 zręczności i 5 krzepy.

Kot czarnołapy
(90): K – 5 Z – 40 P – 15 [30]
Ciche łapy
Najmniejszy wśród kociej rodziny, kot czarnołapy jest ekspertem w ukrywaniu się. Bezszelestny chód pozwala mu niepostrzeżenie zakraść się do ofiary, czy też spełniać się w roli szpiega. Niewielkie rozmiary pozwalają przecisnąć się przez szczeliny i wąskie przejścia, których nie pokonałoby większe zwierzę. Łatwo też może znaleźć kryjówkę, gdzie nikt go nie zauważy. Dzięki swym wrodzonym umiejętnościom do ukrywania się i skradania się, otrzymuje do nich dodatkowe 15 punktów zręczności.


Psowate

Duże psowate
(115): (Likaon, Szakal) K – 20 Z – 30 P – 25 [40]
Tropiciel
Największą zaletą psowatych jest ich czuły nos. Przy jego pomocy są w stanie skuteczniej tropić zwierzynę i odnajdywać ślady. Z tego powodu podczas tropienia i pościgu otrzymują dodatkowe 10 punktów percepcji.

Fenek
(85): K – 5 Z – 35 P – 15 [30]
Pustynny lis
Naturalnym środowiskiem fenka jest pustynia. Łatwo zauważyć to w wyglądzie jego ciała, przystosowanym do trudnych pustynnych warunków. Niewielkie ciało i charakterystyczne duże uszy chronią przez przegrzaniem w wysokiej temperaturze, a piaskowe futro zapewnia doskonały kamuflaż. Dzięki temu iż fenek na pustyni czuje się jak ryba w wodzie, otrzymuje on bonus +10 do wszystkich statystyk.


Hienowate


Krokuta cętkowana (125): K – 20 Z – 35 P – 25 [45]

Hieny (brunatna, pręgowana) (115): K – 10 Z – 40 P – 25 [40]

Padlinożercy
Z natury hienowate żyją w zorganizowanych grupach. Współpraca pozwala im lepiej wykorzystać umiejętności, choć radzą sobie też jako samotnicy. Hieny to głównie myśliwi, lecz nie pogardzą także padliną. Z tego powodu nieświeże pożywienie im nie szkodzi, a także są bardziej odporne na wszelkie choroby – mają o 30% mniejsze szanse na zarażenie. Ugryzienie hieny jest bardziej niebezpieczne niż innych zwierząt i do rany zadanej przez hienę zakażenie może wdać się dwa razy szybciej, czyli po 2 tygodniach.


Małpy

Szympans, Pawian, Mandryl (125): K – 10 Z –45 P –25 [45]
Zręczne dłonie
Tym co wyróżnia małpy spośród innych zwierząt są przede wszystkim ich chwytne łapy. Z łatwością mogą dzięki nim wspinać się na drzewa, chroniąc się w ten sposób przed drapieżcami. Przy poruszaniu się po drzewach otrzymują dodatkowe 5 zręczności. Wykorzystują swoją zręczność także do czynności manualnych, takich jak wytwarzanie skomplikowanych i wyróżniającym się najlepszą jakością przedmiotów rzemieślniczych. Chwytne palce dodają im 15 punktów zręczności przy wytwarzaniu przedmiotów.

Drobne zwierzęta


Żeneta (90): K – 5 Z –40 P – 15 [30]

Wielkoszczur gambijski
(90): K – 5 Z –35 P – 20 [30]

Poszukiwacz

Mniejsze zwierzęta potrafią wszędzie się wcisnąć i łatwo się ukryć. Ze względu na swe rozmiary zamiast bujać w obłokach, pozostają nisko przy ziemi. Ma to także inne zalety poza chowaniem się w trawie – wścibskie i bystre stworzonka ze znacznie większą łatwością odnajdują ukryte przedmioty czy nawet artefakty. Podczas poszukiwań z użyciem percepcji zawsze otrzymują bonus +15, z wyłączeniem poszukiwania ziół.


Kopytne


Duże (140): ( Zebra, Gnu, Kudu, Oryks) K – 25 Z – 30 P –35 [50]

Średnie (120): (Guziec, Gazela) K – 20 Z –35 P –25 [40]

Specjaliści od ziółek
Roślinożercy, choć w łańcuchu pokarmowym zajmują dość niską pozycję, nie są wcale tak bezbronni jak by się mogło wydawać. Kopniak z kopyta czy szarża ostrymi rogami z łatwością ostudzą apetyt drapieżcy. Wysoka spostrzegawczość pozwala z daleka wykryć zagrożenie czy czającego się w pobliżu napastnika, by w porę uniknąć niebezpieczeństwa. Spędzając całe dnie na jedzeniu roślin, kopytne łatwiej potrafią znaleźć co cenniejsze zioła, dlatego przy ich poszukiwaniach otrzymują +10 do percepcji.

Ptaki


Duże
(115): (Wojownik, Orzeł, Orłosęp, Sęp) K – 10 Z – 30 P – 35 [40]

Średnie(85): (Sokół, Kruk) K – 5 Z – 15 P – 35 [30]

Sokoli wzrok
Ptaki spośród wszystkich innych zwierząt posiadają unikalną umiejętność latania. Dzięki temu mogą pokonywać o 50% więcej odległości niż zwierzęta poruszające się po lądzie. Skrzydła umożliwiają ptakom dotarcie do miejsc niedostępnych dla innych oraz znalezienie schronienia w koronach drzew czy wysokich ostępach gór. Doskonały wzrok i szerokie pole widzenia pozwalają dostrzec znacznie więcej, dlatego podczas lotu ptaki otrzymują dodatkowe 15 punktów percepcji.


Węże

Pyton, Zaskroniec (95): K – 5 Z – 35 P –20 [35]
Odporność na jad
Gady na pierwszy rzut oka zazwyczaj kojarzone są z niebezpieczeństwem. Kto wie czy jakiś wąż akurat nie czai się wśród zarośli gotów dopaść swą ofiarę. Choć same nie są jadowite, węże są znacznie bardziej odporne na wszelkie trucizny i jad innych zwierząt, przez co otrzymują tylko połowę zadawanych przez nie obrażeń.

Awatar użytkownika
Athastan
Radca
Radca
Posty: 342
Gatunek: Lew
Płeć: Samiec
Data urodzenia: 25 paź 2015
Krzepa: 32
Zręczność: 50
Percepcja: 70
Duch: 61
Autorzy obrazków: Subi-cub (generator)
Kontakt:

#2

Post autor: Athastan » 11 lut 2020, 17:26

Drugi element systemu, czyli zestaw cech/umiejętności charakteryzujących daną postać, wynikających z jej życiorysu, charakteru lub fabuły. Dobierane przez użytkownika, tak by jak najlepiej wpisywały się w tworzoną przez niego postać (bądź, w wersji alternatywnej, uzyskiwane dopiero w trakcje rozgrywki na skutek określonych akcji). Domyślna ilość umiejętności/slotów na umiejętności - 2

Wstępnie proponowana lista (zawsze można ją rozszerzyć czy zmodyfikować):

Cechy - Umiejętności

Weteran
Znakomicie wyszkolony i zaprawiony w bojach, doskonale potrafi wykorzystać możliwości własnego ciała, a wojenne rzemiosło nie ma przed nim tajemnic.
Podczas otwartej walki +5 Z, może przyjąć o 5pkt HP więcej przed otrzymaniem kary do statystyk.

Skrytobójca
Mistrz zasadzek i walki z ukrycia, potrafiący godzinami czatować w krzakach by w jednym momencie wysłać niczego niespodziewającą się ofiarę w objęcia Przodków.
Podczas ataku z ukrycia +5 Z, 10 punktów nieuchronnych obrażeń dla wybranej ofiary.

Obrońca
Nieustępliwy strażnik swoich ziem, obrońca uciśnionych , dzięki swojemu wyszkoleniu potrafi zignorować część obrażeń, a poczucie walki w słusznej sprawie dodaje mu sił.
Podczas obrony swoich ziem/ konkretnej postaci +5 K, - 30% otrzymywanych obrażeń przez pierwsze 2 tury walki.

Pancerny
Noszone przez niego pancerze stanowią jego drugą skórę, a dzięki przyzwyczajeniu się do ich masy (prawie) nie utrudniają mu one poruszania.
-50% kary za noszenie pancerza

Szybkołapy
Nie koniecznie pierwszy na placu boju... na pewno jednak nie ostatni. Gibkie łapy i rozwinięty instynkt samozachowawczy dają mu zdecydowaną przewagę podczas odwrotu taktycznego.
+10 Z podczas próby ucieczki

Handlarz
Znajomość rynku i wrodzone wyczucie sytuacji sprawiają że jest w stanie wystartować korzystniejsze dla siebie warunki.
Podczas sprzedawania w sklepie + 10% paciorków za każdy przedmiot (nie liczą się zioła i zasoby)

Góral
Urodzony pośród nagich szczytów, spędzający dnie na wędrówkach po
śród skalnych ścian - góry to jego teren, a tam, gdzie reszta potyka się o własne łapy, on dopiero zaczyna się bawić...

Podczas akcji na terenach górzystych +5 Z +5P

Zwierzę Lasu
Parna dżungla czy mroki wiekowych puszczy - drzewa od zawsze były jego sprzymierzeńcem, a po najgorszych chaszczach chodzi sobie jak po wygodnym trakcie.
Podczas akcji na zadrzewionych terenach +5 Z +5P

Pan Pustyni
Bieganie o suchym pysku to dla niego codziennością, a grząskie piaski to dla niego nie przeszkoda, zaś tumany kurzu, które oślepiają innych to dla niego drobna niedogodność.
Podczas akcji na terenach pustynnych +5 Z +5 P

Władca Przestrzeni
Bystre oko i dobre łapy zawsze się przydadzą, najlepiej jednak spełniają swoją rolę pośród morza traw.
Podczas akcji na sawannach +5 Z +5 P

Śledczy
Nie ważne czy chodzi o zwierzynę czy o poszukiwanego opryszka - jego czujny nos zawsze naprowadzi go na właściwy trop.
Podczas czytania tropów + 10P, łatwiej zrekonstruować mu przebieg zdarzenia na podstawie śladów (podpowiedzi od MG).

Łowca
Urodzony drapieżnik a może lata praktyki - dzięki nim (i odrobinie szczęścia) nierzadko jest w stanie uzyskać z upolowanej ofiary więcej nie wydawało się to być możliwe...
30% szans na uzyskanie 2- krotnie większej ilości zasobów podczas polowania.

Poszukiwacz
Sprawne zmysły, znajomość terenu i swoisty szósty zmysł - oto cechy najlepszych dostawców zasobów wszelakich.
Podczas poszukiwania zasobów + 10P

Botanik
Roślinny i wszelakie zielsko nie mają przed nim tajemnic - nie jedno ziółko w życiu zebrał i zawsze wie gdzie można ich szukać...
Podczas szukania ziół +10 P

Majster
Zręczne łapy (lub ręce, szpony, pysk czy co mu tam akurat przypadło w udziale) sprawiają że z łatwością jest w stanie wytworzyć najróżniejsze cudeńka.
Podczas tworzenia przedmiotów +5 Z

Chirurg
Lata praktyki, rozległa wiedza medyczna i masa nieszczęśników którzy przeszli przez jego łapy – to wszystko sprawia że jest w stanie doprowadzić do stanu używalności (praktycznie) każdego.
Podczas leczenia rannych +5 P

Mistyk
Antyczny rytuał, nie dający spokoju duch zmarłej babci czy ośmiornicogłowe stworzenia które przywłaszczyły sobie pobliski strumień – dzięki doskonałej łączności z Przodkami podoła każdemu z nich.
Podczas odprawiania rytuałów +5 Ducha

Cień
Dnie spędzone na urywaniu się przed rodzicami przyniosły efekty – dzięki nim do mistrzostwa opanował sztukę wtapiania się w otoczenie i nie zwracania niczyjej uwagi na swoją skromną osobę.
Podczas ukrywania się/skrytych działań + 10 Z

Chomik
Zioła, skóry, sól, kości... - lepiej nie pytać gdzie on to wszystko trzyma.
Może przenosić do 15 sztuk zasobów bez torby bez ryzyka ich zniszczenia.

Odporny
Od dzieciństwa zaprawiał się skorpionami i trującymi jagodami. A może to babunia podawała mu zupę z węży?
Obrażenia od trucizny, które otrzymuje są zmniejszone o 25%

Żywotny
Kocha życie - i na pewno nie da się wygryźć byle mikrobom.[/b]
Szansa na zachorowanie niższa o 30%

Włóczęga
Całe życie jest podróżą – szczególnie dla niego. Nigdy nie potrafił usiedzieć z byt długo w jednym miejscu – dobre choć to, że zaowocowało to naprawdę niezłą kondycją.
Może dziennie przejść o 50% większą odległość.

Szczęściarz
„Urodzony pod szczęśliwą gwiazdą” - mówią jedni, „Ma mocnego Stróża” - twierdzą inni… Dość, że jego fart niekiedy rzeczywiście przechodzi lwie pojęcie.
10% szans na powodzenie akcji niezależnie od pozostałych rzutów.
Każdy rytuał niewłaściwe stosowany może zagrażać twojemu życiu lub zdrowiu.

Pierwszy Szaman przypomina - nigdy nie używaj cebuli w celach magicznych!

Awatar użytkownika
Nana
Rozbłysk
Rozbłysk
Posty: 272
Gatunek: Crocuta crocuta
Płeć: Samica
Data urodzenia: 13 paź 2015
Krzepa: 10
Zręczność: 45
Percepcja: 70
Duch: 51
Autorzy obrazków: Tehchan; Jotahota; color: ja

#3

Post autor: Nana » 12 lut 2020, 13:52

Widełki, absolutnie nie.

Na jakiej zasadzie mają być przyznawane cechy? Od samego początku czy trzeba na nie jakoś zapracować?

Awatar użytkownika
Nefthis
Faraon
Faraon
Posty: 221
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 17 lut 2016
Krzepa: 40
Zręczność: 60
Percepcja: 50
Autorzy obrazków: ja, Disney, Dreamworks
Kontakt:

#4

Post autor: Nefthis » 12 lut 2020, 13:57

Widełki zostały skrytykowane tutaj niemal po pierwszym poście. Więc czemu wracają? Skoro większość postów było przeciw?

Nadal nie widzę balansu, nadal między gatunkami są nierówne możliwości. Owszem, system bardziej czytelny i w sumie o tyle się posunęliśmy. I tak, ktoś mi teraz te cechy nada czy jak?

Awatar użytkownika
Hiraeth
Posty: 153
Tytuł: Postać Miesiąca
Gatunek: fenek
Płeć: Samica
Data urodzenia: 13 wrz 2018
Zdrowie: 100
Krzepa: 10
Zręczność: 21
Percepcja: 54
Duch: 50
Autorzy obrazków: ja sama :)
Kontakt:

#5

Post autor: Hiraeth » 12 lut 2020, 14:06

Protestuje przeciwko widelkom.
Raz, ze jak dziewczyny wyzej kiedys wytknely, zaciera to roznice miedzy postaciami, niczego nie naprawia.

Dwa, to juz powod stricte samolubny, ale jestem tu jedynym fenkiem szamanem - obecna propozycja raz, ze jeszcze bardziej obniza mi krzepe, dwa, ze nawet jak te 30 pkt walne w percepcje, i tak nie bede osiągała progu 50 wymaganego do rytualow, i wejscia do zakątka przodków. To jest kastracja mojej postaci, wykreowanej w ten, nie inny sposob celowo. I innych postaci tworzonych z podobnym zalozeniem, tez.

Nie, nie, nie, i jeszcze raz nie.

Natomiast bonusy od specki/gatunku moga byc.
Hiraeth - (z jęz. walijskiego) - tęsknota za domem, do którego nie można już powrócić, za miejscem, które być może nigdy nie istniało; nostalgia; smutek z powodu miejsc utraconych (też: a deep, inborn sence of yearning for a home, a feeling, a place or a person that is beyond this plane of existence)

Hirkowy motyw muzyczny

Awatar użytkownika
Nefthis
Faraon
Faraon
Posty: 221
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 17 lut 2016
Krzepa: 40
Zręczność: 60
Percepcja: 50
Autorzy obrazków: ja, Disney, Dreamworks
Kontakt:

#6

Post autor: Nefthis » 12 lut 2020, 15:19

Tak jak wcześniej w temacie odnośnie zmian proponowaliśmy, że już lepszym pomysłem byłoby dostosowanie kostek do gatunków, żeby nie używać tych samych przeliczników do lwa i fenka np w sytuacji specjalizacji. Chociaż po prawdzie w walce też to by działało no bo używając przelicznika dla lwa i tak obniża się zwinność fenka, który na logikę - powinien mieć ją większą.

Awatar użytkownika
Askari
Posty: 95
Gatunek: lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 28 sie 2014
Krzepa: 60
Zręczność: 50
Percepcja: 40
Autorzy obrazków: Shimyur
Kontakt:

#7

Post autor: Askari » 12 lut 2020, 15:36

Jestem jak najbardziej ZA widełkami.
Ale spokojnie, czytajcie dalej.

moim zdaniem widełki dobrze dookreślą maksymalne i minimalne wartości danego gatunku, żeby nie było przesady.

Po pierwsze - Większości osobom będącym przeciw widełkom nie pasował ich rozstrzał oraz to, ze nie mogliby rozwijać profesji z określoną w nich liczbą statystyk. Cała ta burza mózgów o statystyki i bonusy rozbija się o to, ze lwy mają tych statystyk najwięcej, więc teoretycznie mają przewagę nie tylko w walce, ale tym bardziej w systemach profesji.

No właśnie po drugie - jednocześnie trwają dyskusje nad systemami profesji oraz tym, że zwierzętom z mniejszą ilością statystyk jest trudniej dobić do wymaganego poziomu dla danej profesji oraz zdawać testy uzależnione od k100, więc moja propozycja jest taka, żeby uzależnić progi profesji i rzuty testów niebojowych od procenta maksymalnej wartości danej statystyki, podobnie jak to teraz wygląda z noszeniem pancerzy. Nie trzeba do tego określonej ujednoliconej krzepy, a posiadania jakiegoś tam procenta maksymalnej wartości dla gatunku.

Dlatego moim zdaniem przedstawione w pierwszej propozycji widełki można poszerzyć albo zostawić tylko maksymalne wartości, które można zrobić relatywnie duże, żeby nie było, że macie za małe możliwości rozwoju stat. Jednocześnie kiedy rzuty niebojowe będą uzależnione od wartości procentowych, znika wam obawa, ze z np. 60 maksymalnej percepcji będziecie lamić w kostkach i nie będziecie w stanie nauczyć się pożądanej profesji.

Co do wartości bojowych - nie oszukujmy sie, jak ktoś chce walczyć to nie będzie brał fenka czy papugi, a w zamierzeniu szaman czy medyk raczej nie będzie skupiał się na bojowaniu ;)
Obrazek
Bring me the head of the lion king
Let me see the things he's seen.

Awatar użytkownika
Nefthis
Faraon
Faraon
Posty: 221
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 17 lut 2016
Krzepa: 40
Zręczność: 60
Percepcja: 50
Autorzy obrazków: ja, Disney, Dreamworks
Kontakt:

#8

Post autor: Nefthis » 12 lut 2020, 16:37

to wprowadźcie te widełki a nie pytacie ludzi o zdanie? :v widać, że się spotyka ten temat znów ze ścianą. więc jak was nie interesuje ta ściana to po prostu bądźcie konsekwentni.

Awatar użytkownika
Askari
Posty: 95
Gatunek: lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 28 sie 2014
Krzepa: 60
Zręczność: 50
Percepcja: 40
Autorzy obrazków: Shimyur
Kontakt:

#9

Post autor: Askari » 12 lut 2020, 17:28

Nie no po co czytać, po co się wypowiadać, najlepiej stwierdzić od razu ze admini mają was w dupie, bo osoba niewspółtworząca systemu statystyk rzuciła swoją sugestię do publicznej dyskusji xD
Obrazek
Bring me the head of the lion king
Let me see the things he's seen.

Awatar użytkownika
Nana
Rozbłysk
Rozbłysk
Posty: 272
Gatunek: Crocuta crocuta
Płeć: Samica
Data urodzenia: 13 paź 2015
Krzepa: 10
Zręczność: 45
Percepcja: 70
Duch: 51
Autorzy obrazków: Tehchan; Jotahota; color: ja

#10

Post autor: Nana » 12 lut 2020, 17:42

Niepotrzebne są słowne przepychanki, wyraziłam swoje zdanie, że widełki mi się nie podobają. Choćby nie wiadomo jak upiększone.
Bardziej ciekawi mnie opcja tych umiejętności ale czekam na odpowiedź z czym to dokładniej się będzie jadło i na jakich zasadach będzie przydzielane.

Odpowiedz

Wróć do „Ogłoszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości