Newsy
  • 21.03.19
  • Za tydzień zostaną usunięte postaci, które nie złożyły zapisu w regulaminowym czasie. Lista
  • 20.03.19
  • Kolejna audycja forumowego radia już w niedzielę 24.03 o 15. Ślijcie do prowadzącego pytania jakie chcecie zadać Natace i wpadajcie osobiście.
  • 18.03.19
  • Na forumowym fanpage'u pojawiło się głosowanie na postać z filmu, o której ciekawostki będą pojawiać się w przyszłym tygodniu.
  • 14.03.19
  • Możecie wziąć udział w tworzeniu mapy krainy.
  • 14.03.19
  • Nastąpiła zmiana w leczeniu ran - teraz rany goją się same powyżej 80 HP. A dla tych którzy potrzebują medyka, już wkrótce na fabule pojawi się nowy NPC.
Fabuła
  • Odnaleziona dwórka
  • Seth w czasie polowania w Oazie napotkał intrygującą lwicę.
  • Zaginiona lwica
  • Moyo przebywając w Krzewiastym Zagajniku z dwójką lwic, rozpacza po zniknięciu Uy.
  • Obcy pod Lwią Skałą
  • Nieznajomy lampart zjawił się w Kamiennym Kręgu, gdzie znajduje się Shani z dziećmi.
  • Niebezpieczne znalezisko
  • W Wyjących Grotach Rea i Haki natknęli się na znajome zwłoki.
  • Przychodnia w Dżungli
  • Chore i ranne postacie mogą uzyskać pomoc u medyka, który osiedlił się w Dżungli.
  • Niech żyje Legion!
  • Grupa zwierząt pod przywództwem Maer'vu przejmuje Góry i Dolinę w swoje władanie.
  • Negocjacje na ziemi niczyjej
  • Ragir i Tib w eskorcie członków swoich stad prowadzą rozmowy pokojowe na Bagnie.
  • Kolejny poród
  • Nefthis z przybranym dzieckiem schroniła się w Oazie. Lada chwila jej rodzina powiększy się o troje maluchów.
  • Audiencja u Wodza
  • Mane trafił do Ukrytej Jaskini, siedziby Wodza, który stoi na czele intrygi toczącej się w krainie.
  • Poród w Małej Jaskini
  • Jinamizi urodziła dwoje lwiątek. Ich ojcem jest nieżyjący już Nazmir.

Pierworodni przywódca: Tib

Zła Ziemia przywódca: Ragir

Legion Seta przywódca: Maer'vu

x
Suwak
Pustkowia Dżungla Wodospad Wulkan Pustynia Oaza Góry Dolina Jezioro Cmentarz Ciernisko Kanion Wąwóz Wodopój Upendi Termitiery Bagna Lwia Skała Drzewo Kilimandżaro Las Sawanna

Gdzie demony mówią dobranoc [Jester]

Akcje prowadzone przez Mistrza Gry, takie jak polowania, ucieczki, wypędzanie duchów i wyprawy.

Regulamin forum
  1. Każda postać może brać udział w akcji specjalnej w odstępie co najmniej 2 tygodni od zakończenia poprzedniej.
  2. Zioła zebrane podczas akcji nie wliczają się one do Dziennika Zbiorów i mogą być użyte tylko w trakcie wątku.
  3. Wątki, w których nie pojawił się żaden post gracza w przeciągu miesiąca będą przenoszone do działu Zakończone.
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 441
Kontakt:

Gdzie demony mówią dobranoc [Jester]

#1

Post autor: Mistrz Gry » 15 mar 2019, 20:15

Młoda lwica wybudziła się z koszmaru w miejscu do którego wędrówki nie mogla sobie przypomnieć. Ponieważ Jester nie była w stanie wyczuć powiewu, to mogła dojść do wniosku, że znajduje się w jaskini albo innym odizolowanym od świata zewnętrznego miejscu. Dookoła niej opanował mrok jednak młada była w stanie dostrzec zarysy kamiennych ścian. Mogła iść iść przed siebie albo zawrócić.
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"

Awatar użytkownika
Jester
Posty: 17
Gatunek: Lew
Płeć: Samica
Data urodzenia: 23 lip 2017
Krzepa: 30
Zręczność: 50
Percepcja: 40
Autorzy obrazków: Atlas Labs
Kontakt:

#2

Post autor: Jester » 16 mar 2019, 11:03

Lwica obudziła się gwałtownie i zamrugała że zdziwieniem. Trzeba przyznać, że nie do końca wiedziała, gdzie jest. Starając się wyrównać oddech, obrzuciła wzrokiem jaskinię. Nie, stanowczo nie kojarzyła tego miejsca, ale w sumie zdążyła się już przyzwyczaić do budzenia się nie tam, gdzie zasypiała. Albo raczej gdzie wydawało jej się, że zasypiała. Hm, może wypadałoby jednak zrobić sobie przerwę od lulka? Trzeba będzie o tym pomyśleć. Lwica wstała, podeszła do jednej że ścian i przyłożyła do niej łapę. Jeśli wodziała tu cokolwiek, to znaczy, że musiało chodź trochę światła wpadać do jaskini, a to z kolei oznaczało, że jej łapa powinna rzucić cień na ścianę. Jeśli jej pomysł się powiódł, zadowolona z siebie udała się w stronę, z której najwyraźniej dochodziło światło, jeśli zaś się pomyliła, ruszyła po prostu w pierwszym lepszym kierunku.

MG wykonuje test percepcji:
Mistrz Gry wyrzuca 3d100:
86, 90, 63

interpretacja rzutów: 0 sukcesów

Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 441
Kontakt:

#3

Post autor: Mistrz Gry » 16 mar 2019, 21:47

Rzeczywiście, na końcu korytarza dało się dostrzec mały jasny punkt który prawdopodobnie był źródłem światła. Niestety lwica tak skupiła się na dotarciu do jaśniejącego w oddali punktu, że nie dostrzegła znajdującej się tuż przed nią dziury. Nie minęło kilka sekund a Jester wisiała uczepiona skalnej krawędzi. Co gorsza nagle z miejsca do którego wcześniej zmierzała dało się słyszeć złowieszczy ryk, który poniósł się echem po tunelu. Czyżby pójście w stronę światła nie było w tym przypadku dobrą decyzją?
"Nie należy martwić się tym jak wolno idzie wątek, należy cieszyć się tym jak ciekawie rozwija się fabuła"

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości